Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Ο Τάσος Σπετσιέρης σε ασπρόμαυρο φόντο



Η συνάντησή μου με τον Τάσο  ήταν   ιδιαίτερη γιατί  η πρώτη μας "γνωριμία"  έγινε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης  . 

Αμέσως μου κίνησε το ενδιαφέρον να δω δουλειά του όπως κι έκανα.Ένας ευπαρουσίαστος άνθρωπος που δεν μένει εκεί ...στην επιφάνεια!!!..
Είναι ένας άνθρωπος σκεπτόμενος ,αναλυτικός με μία εικαστική οπτική στις φωτογραφίες που βγάζει .
Συγχρόνως έχει  πολλές ευαισθησίες όσο και να το καλύπτει επιμελώς  και  δεν  αφήνει περιθώρια  αμφισβήτησης.


Η στάση του απέναντι στη ζωή απόλυτη πέρα από στεγανά και στερεότυπα...Ελεύθερο πνεύμα αλλά συγχρόνως με αίσθηση των ορίων της ελευθερίας.Μία αντιφατική προσωπικότητα αλλά συγχρόνως ένα μεγάλο ταλέντο .Είναι από τους ανθρώπους που ενώ ανήκει στα μεγάλα ταλέντα δεν το γνωρίζει  και δεν τον  αφορά και να το διαφημίσει . Για αυτό το λόγο η πρόκληση ήταν ακόμα μεγαλύτερη...Πάμε να τον γνωρίσουμε καλύτερα..



Ο Τάσος Σπετσιέρης γεννήθηκε  και μεγάλωσε στην Αθήνα  .
Σπούδασε συντήρηση έργων τέχνης και Αρχαιολογικών Ευρημάτων  με καθηγητή τον κ.Σπανό



 Παρακολούθησε μαθήματα φωτογραφίας με καθηγητή τον κ.Κίμωνα Αξαόπουλο.



Συνέχισε τις σπουδές του σε δημόσιο ΙΕΚ   στο τμήμα Συντήρησης έργων τέχνης με εξειδίκευση στη ζωγραφική.

 

Παράλληλα συνέχισε τα μαθήματα φωτογραφίας.
Από το 2000 ασχολείται με τη μουσική κι από το 2007 ενεργά με τη φωτογραφία με ιδιαίτερη προτίμηση στα πορτραίτα δρόμου.
 

Αγαπημένοι του φωτογράφοι Steve McCurry,Diana Blok,Henry Cartier-Bresson.
Έργα του βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.




  • "Από μικρή ηλικία ασχολήθηκα με τη μουσική αλλά τελικά ήταν ένας έμμεσος δρόμος για να καταλήξω τελικά στη φωτογραφία η οποία από τη μία μπορεί να είναι μαγευτική αιχμαλωτίζοντας εικόνες αλά συγχρόνως πολύ ρεαλιστική ανάλογα τι εικόνες αιχμαλωτίζονται από τον φωτογραφικό μου φακό.


  • Αφού λοιπόν και για 4 χρόνια μαθήτευσα στο αντικείμενο αυτό της συντήρησης που ως μάθημα είχε και το μάθημα της φωτογραφίας οδηγήθηκα τελικά στη τέχνη της ψηφιακής." 
Όπως μας λέει η τέχνη μπήκε στη ζωή του στην  ηλικία των 15 ετών μέσω του Πολυκλαδικού Λυκείου που φοίτησε στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και  Αρχαιολογικών Ευρημάτων .όμως αμέσως τον κέρδισε η φωτογραφία που από ότι αποδείχθηκε στη συνέχεια είναι και η μεγάλη του αγάπη και συνεχίζει να κατέχει πολυ μεγάλο μέρος στην καρδιά του.. 

"Γνωρίζω συντηρητές που μεταπήδησαν στη ζωγραφική ή στην αγιογραφία όμως η ζωή εμένα με πήγε αλλού...
Αυτό που με κάνει να νιώθω άβολα είναι οι δημόσιες σχέσεις με τον τρόπο που γίνονται ..δεν μου αρέσει να πάω κάπου για να γνωρίσω ανθρώπους..δεν το κυνήγησα ποτέ αυτό!"

"Μου αρέσει να γνωρίζω ανθρώπους πραγματικούς και δεν αποσκοπεί κάπου η γνωριμία παρά μόνο στο να γνωρίζω χαρακτήρες και προσωπικότητες να μάθω για αυτούς και πως περνάνε στη ζωή τους."Μου αρέσουν τα απλά πραγματάκια" μας λέει χαρακτηριστικά.

Αυτό που μου αρέσει να φωτογραφίζω είναι ..
  • ..κυρίως στιγμιότυπα απλής καθημερινότητας και κάποια τοπία .Δούλεψα αρκετά χρόνια με σκοτεινό θάλαμο και φυσικά με το φιλμ ήταν όλα πιο δύσκολα.


    .

  • Ακόμα θυμάμαι ότι όταν πρωτοξεκίνησα δανειζόμουν από τους γονείς μου την φωτογραφική τους μηχανή παλιάς τεχνολογίας και αυτό με δυσκόλευε αρκετά.
Ακούγοντάς τον να μιλάει μου βγάζει άνθρωπο ευαίσθητο καθώς βλέπω και τις εικόνες που αιχμαλωτίζει με τον φωτογραφικό του φακό όμως εκείνος με αφήνει άφωνη για μια στιγμή λέγοντας ότι "Ισχύει η ειαισθησία που βλέπεις αλλά όσο ευαίσθητος είμαι αλλο τόσο αν με ενοχλήσει κάτι μπορώ σε ελάχιστο χρόνο να μηδενίσω ανθρώπους και καταστάσεις που με δένανε μαζί τους.
Οξύμωρο σαν σχήμα πραγματικότητα όμως.Ως λάτρης του ρεαλισμού έρχεται σε σύγκρουση εσωτερική η ευαισθησία μου με τον ρεαλισμό μου στο τρόπο που βλέπω και αντιμετωπίζω τα πράγματα και τις καταστάσεις στη ζωή μου.

Τον Τάσο Σπετσιέρη τον βρίσκεται στη σελίδα του στο fb 


πατώντας εδώ


Κ.Κοντ